پسران خلافکار قشم در نیمههای شب دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری ۲ فرد شرور که علاوه بر اخلال در نظم عمومی، شیشه های جایگاه پمپ بنزین و مرکز بهداشت شهر طبل این جزیره را شکسته بودند، خبر داد و گفت: متهمان کمتر از ۲۴ ساعت در نیمههای شب شناسایی و دستگیر شدند.