تجلی ارادت بانوان فاطمی قشم در سوگ زنان بنی‌اسد؛ بازخوانی ایثار در دشت کربلا

قشم، در فضایی آکنده از اشک، سوز و گداز و ارادت فراوان، مراسم عزاداری نمادین زنان قبیله بنی‌اسد با حضور پرشور و مقتدرانه اجتماع بانوان فاطمی و خواهران ولایتمدار شهرستان قشم برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری قشم آزاد:

این محفل سوگواری که با هدف تجلیل از نقش تاریخی و ایثارگرانه زنان در حوادث کربلا برپا شد، تجلی‌گر پیوند عمیق مؤمنان با میراث شیرین و پرفراز و پایینِ عاشورا بود.

حضور گسترده بانوان قشم در این مراسم، فراتر از یک سوگواری ساده، بازتابی از وفاداری به ارزش‌های اصیل اسلامی و پاسداشت مقام والای زنان صبور و وفادار دشت کربلا بود.

این مراسم با حضور قلب و در حالی که یاد و خاطره زنان بنی‌اسد در میان اشک و دعا زنده شد، شکوهی دوچندان به این خاکِ مؤمن یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...